Dreef 98 3075HD  Rotterdam Tel. : 010 291 00 02 Maandag t/m Donderdag 09.00 - 12.00 uur 12.30 - 15.00 uur K.v.K.  : 244 89 785 Iban : NL05INGB0005351808 RSIN : 822183353                  @de_uil                  stichtingdeuil Onze sponsoren : U kunt op de volgende manieren betalen bij ons :
Stichting ter bevordering van het welzijn in Vreewijk
TARIEVEN 2018 Alle tarieven en werkzaamheden zijn onder voorbehoud. Zo kan het zijn dat wij door ziekte of slecht weer geen of te weinig vrijwilligers hebben.  TUINKLUSSEN : Heg snoeien 15,00  per heg voor/achter Onkruid verwijderen bosmaaier   5,00 per tuin  voor/achter Struik snoeien 10,00 per struik Pad schoonspuiten / hoge druk 15,00 per pad voor/achter Pad leggen voor scootmobiel 10,00 per meter excl. zand (let op, wij leggen GEEN terrassen) Ophoogzand   1,70 per 25kg Boom snoeien 10,00 per meter Wij halen GEEN bomen weg, snoeien alleen in overleg FIETS REPARATIE : Band plakken   2,50 Nieuwe binnenband   5,00 Nieuwe buitenband 10,00 Nieuwe verlichting   5,00 Nieuwe handremkabel 10,00 Nieuwe remkabel 10,00 Nieuwe remblok (per 2)   2,50 Nieuwe ketting zonder versnelling    3,00 Nieuwe ketting met versnelling   6,50 Nieuw slot   6,50 Nieuw zadel (zonder zadelpen)   7,50 De prijzen zijn inclusief de werkzaamheden en hierbij zijn we uitgegaan van NIEUWE produkten. Het is ook mogelijk om gebruikte onderdelen te gebruiken tegen een lagere prijs, dit gaat ALLEEN in overleg. KLUSSEN : klustarieven op aanvraag, wij kunnen op dit moment niet alle klussen aan , wij zijn druk bezig dit zo snel mogelijk weer in orde te krijgen. Dit zijn tarieven van de meest aangevraagde klussen. Alles gaat in overleg. Mochten de factuur te hoog zijn voor eenmalige betaling, dan is een regeling ALTIJD mogelijk, neem dan rustig weer contact met ons op. Wij denken graag met u mee.
sinds 2010
Barendrecht Reyerwaard